제품 구매 일자 기준 6개월 내 A/S가 가능합니다.

 


제품 자체의 결함에 대해서는 무상으로 진행하며, 다만 고객 과실에 의한 결함에 대한 유상으로 as서비스를 제공합니다. 부적절한 사용이나 부주의로 인한 고장 또는 손상 (예: 팔찌나 반지를 과도한 힘을 주어 또는 제품을 자주 조정하여 생기는 균열 시간이 지남에 따라 자연스러운 마모 및 에이징으로 인한 색상의 변화, 결함 및 손상 등)



보증기간 이후의 as는 고객문의에 고객님의 성함 연락처와 함께 내용을 남겨주시기 바랍니다.



AS 내용에 따라 일부는 서비스가 제한 될 수 있습니다. (제품 부자재가 사라짐. 과도한 충격으로 인한 제품 파임 등 as로 해결이 되지 않는 부분)



최대한 핀리와 오래 함께하시길 바라는 마음입니다. 먼저 확인을 위해 고객센터 문의 부탁드립니다.

within 6 months based on the date of purchase.

 


Defects in the product itself will be provided free of charge, however, as service will be provided for defects caused by the customer's negligence. Failure or damage due to improper use or carelessness (ex: excessive force on the bracelet or ring or frequent adjustment of the product) Color changes due to natural wear and aging, defects and damages due to crack time)


For as after the warranty period, please write your name and contact information in your inquiry.


Some services may be limited depending on the contents of the product as. (Product accessory material disappears. Product with excessive impact that cannot be solved by as) 

카카오톡
floating-button-img